Все повече са статистическите показатели, които потвърждават и субективната оценка за все по-фундаменталното значение на Андриан Краев за Левски. Халфът направи силен мач и срещу Берое и попадна във фокуса на традиционната рубрика на Българската професионална футболна лига. Той игра цял мач за „сините“, като се отчете с асистенция за победния гол на Асен Чандъров. Освен това той шутира два пъти по посока вратата на Берое, извърши 2 нарушения, но бе фаулиран цели 6 пъти (най-много от всички останали футболисти в Първа лига този уикенд). Краев даде общо 71 паса, от които 53 точни. Той спечели 53% от единоборствата в мача, а в защита процентът му спечелени единоборства е 62%. Освен това Андриан се отчете още със 7 пресечени паса (3 в противниковата половина) и 8 отнети топки.
Определено това е един от българските футболисти, намиращи се в най-добра форма. Според доста мнения той беше най-добрият или един от тримата най-добри на терена в дербито срещу ЦСКА-София, което завърши 0:0. Неслучайно той бе един от двамата футболисти на тима, заедно с Хосе Кордоба, към когото имаше реални оферти през зимната пауза.
Отделно от това статистиката показва, че Левски не е спечелил нито един мач от началото на сезона, без той да е бил на терена. През пролетта той пропусна двубоите с Черно море във Велико Търново (загуба с 0:1) и с Пирин в Благоевград (равенство 1:1), като точно това бяха двата мача, в които не само резултатите, но и играта на Левски беше най-лоша. Тя бе такава и срещу Берое, но пък както вече стана дума, тъкмо Краев изигра решаваща роля при победния гол.
През есенния дял пък той пропусна гостуванията на Черно море и Славия, които също не бяха от най-силните за „сините“ и от тях те взеха само една точка – от нулево равенство срещу Черно море, а двубоят на „Овча купел“ бе загубен с 1:2.
Краев подобри значително и играта си с глава, като с такава вкара и двата си гола през сезона. Те паднаха след корнери, изпълнени от Филип Кръстев при победите с 2:0 над Ботев Bp като гост и над Арда със същия резултат като домакин./ „Мач Телеграф“